Page 37 - Bedeker_Gurman_2019.indd
P. 37

tizia

            Tizia, spol. s r.o. bola založená, aby distribuovala značku spoločnosti Coffeeshop v krajinách V4. V roku 2007 Tizia získala exkluzív-
            ny Master-Franšíz kontrakt so spoločnosťou Schärf Coffeeshop Company GmbH na 150 Coffeeshop prevádzok vo svojom teritóriu.
            Ku koncu roka 2009 Tizia zaviedla svoj nový produkt: Coffeeshop Company franšízu. V roku 2011 franšízový program prešiel masívnou
            expanziou. Coffeeshop Company delegovala väčšinu svojich vlastných prevádzok na nových franšízových partnerov, a novo vybudované
            prevádzky patria výlučne exkluzívnym franšízovým partnerom Tizie.

            FRANCHSING COFFEESHOP COMPANY


            Chcete prevádzkovať úspešnú kaviareň? Coffeeshop Company hľadá partnerov ktorí by chceli pracovať vo veľkom a úspešnom systéme
            a zároveň mať vlastné podnikanie ktoré priamo riadia. Vyžadujeme, aby franšízant priamo dohliadal na prácu svoje prevádzky. Hľadáme
            ľudí, ktorí úspešne vedia riadiť zamestnancov a ktorí sa zameriavajú na spokojnosť hostí. Franšízant (partner) je nezávislý individuálny
            podnikateľ zodpovedný za riadenie svojej kaviarne. Mal by byť charakteristický podnikavosťou, schopnosťou manažovať ľudí, ochotou
            obetovať čas a snahu vedeniu kaviarne, ochotu zúčastňovať sa vzdelávacích programov, schopnosťou spĺňať finančné požiadavky spo-
            jené s investíciou.
 Zrod myšlienky konceptu Coffeeshop Company možno datovať
 do roku 1999, keď sa prvý Coffeeshop otvoril pre svojich hostí jed-
 ného septembrového dňa vo Viedni. Charakteristický veľmi zvlášt-  naše služby
 nou a jedinečnou atmosférou je Coffeeshop Company novou
 a jedinečnou interpretáciou a  svetovým dedičstvom tradičnej vie-  Tizia, spol. s r.o. svojim budúcim franšízovým partnerom poskytuje tieto služby:
 denskej kaviarenskej kultúry, ktorá bola v roku 2011 zaradená na   Pomoc pri výbere novej lokality, posúdenie existujúcej lokality
 zoznam UNESCO ako nehmotné kultúrne dedičstvo.   Analýza investičného cieľa (plán) P&L Statement

                Architektúru interiéru a plánovanie dizajnu skúseným tímom architektov
 So  skupinou  Coffeeshop Company  si  spoločnosť  Schärf  kla-
 die za cieľ prinášať tradičnú kaviarenskú kultúru a moderný trend   Plán dizajnu a realizácie kaviarne (návrh rozpočtu a timing projektu)
 pitia kávy. Vďaka našej unikátnej kombinácii kvality, udržateľnosti,   Projekt manažment a kontrola výstavby (konzultácie s miestnymi úradmi a autoritami)
 ľudskosti a dialógu chceme apelovať na zmysly našich zákazníkov   Kompletná podpora logistiky a dodávka všetkých surovín a pomocného materiálu
 a ponúkať veľké množstvo nezabudnuteľných chuťových zážitkov   Služby v oblasti riadenia (analýza tržieb a nákladov, kamerový systém a ďalšie
 a momentov. V týchto časoch stále sa znižujúcej osobnej komuni-  metódy riadenia zamestnancov)
 kácie pozývame ľudí do našich Coffeeshopov a nabádame ich, aby   Školenia zamestnancov na existujúcich kaviarňach
 komunikovali nad týmto populárnym nápojom zvaným káva.
                Metodická a praktická pomoc pri spustení prevádzky
 Tvorca  konceptu  sa  zaoberá  priamym  obchodom  s  pestovateľmi
 káv. Toto mu umožňuje spĺňať hlavné požiadavky nevyhnutné na
 zabezpečenie čo najvyššej kvality výrobkov - pochopenie, dôveru
 a vášeň pre kávu.

 Používame len tú najlepšiu 100% kvalitu zŕn vysokohorskej kávy
 Arabica a pravidelne cestujeme do krajín, ktoré pestujú kávu. Toto
 nám tiež pomáha v budovaní, povzbudzovaní a rozvíjaní silných,
 dlhotrvajúcich  partnerstiev  s  našimi  vysoko  angažovanými  pesto-
 vateľmi kávy.
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42