Page 36 - Bedeker_Gurman_2019.indd
P. 36

tizia

                                                                                                                                   Tizia, spol. s r.o. bola založená, aby distribuovala značku spoločnosti Coffeeshop v krajinách V4. V roku 2007 Tizia získala exkluzív-
                                                                                                                                   ny Master-Franšíz kontrakt so spoločnosťou Schärf Coffeeshop Company GmbH na 150 Coffeeshop prevádzok vo svojom teritóriu.
                                                                                                                                   Ku koncu roka 2009 Tizia zaviedla svoj nový produkt: Coffeeshop Company franšízu. V roku 2011 franšízový program prešiel masívnou
                                                                                                                                   expanziou. Coffeeshop Company delegovala väčšinu svojich vlastných prevádzok na nových franšízových partnerov, a novo vybudované
                                                                                                                                   prevádzky patria výlučne exkluzívnym franšízovým partnerom Tizie.

                                                                                                                                   FRANCHSING COFFEESHOP COMPANY


                                                                                                                                   Chcete prevádzkovať úspešnú kaviareň? Coffeeshop Company hľadá partnerov ktorí by chceli pracovať vo veľkom a úspešnom systéme
                                                                                                                                   a zároveň mať vlastné podnikanie ktoré priamo riadia. Vyžadujeme, aby franšízant priamo dohliadal na prácu svoje prevádzky. Hľadáme
                                                                                                                                   ľudí, ktorí úspešne vedia riadiť zamestnancov a ktorí sa zameriavajú na spokojnosť hostí. Franšízant (partner) je nezávislý individuálny
                                                                                                                                   podnikateľ zodpovedný za riadenie svojej kaviarne. Mal by byť charakteristický podnikavosťou, schopnosťou manažovať ľudí, ochotou
                                                                                                                                   obetovať čas a snahu vedeniu kaviarne, ochotu zúčastňovať sa vzdelávacích programov, schopnosťou spĺňať finančné požiadavky spo-
                                                                                                                                   jené s investíciou.
            Zrod myšlienky konceptu Coffeeshop Company možno datovať
            do roku 1999, keď sa prvý Coffeeshop otvoril pre svojich hostí jed-
            ného septembrového dňa vo Viedni. Charakteristický veľmi zvlášt-                                                       naše služby
            nou a jedinečnou atmosférou je Coffeeshop Company novou
            a  jedinečnou interpretáciou a  svetovým dedičstvom tradičnej vie-                                                     Tizia, spol. s r.o. svojim budúcim franšízovým partnerom poskytuje tieto služby:
            denskej kaviarenskej kultúry, ktorá bola v roku 2011 zaradená na                                                           Pomoc pri výbere novej lokality, posúdenie existujúcej lokality
            zoznam UNESCO ako nehmotné kultúrne dedičstvo.                                                                             Analýza investičného cieľa (plán) P&L Statement

                                                                                                                                       Architektúru interiéru a plánovanie dizajnu skúseným tímom architektov
            So  skupinou  Coffeeshop Company  si  spoločnosť  Schärf  kla-
            die za cieľ prinášať tradičnú kaviarenskú kultúru a moderný trend                                                          Plán dizajnu a realizácie kaviarne (návrh rozpočtu a timing projektu)
            pitia kávy. Vďaka našej unikátnej kombinácii kvality, udržateľnosti,                                                       Projekt manažment a kontrola výstavby (konzultácie s miestnymi úradmi a autoritami)
            ľudskosti a dialógu chceme apelovať na zmysly našich zákazníkov                                                            Kompletná podpora logistiky a dodávka všetkých surovín a pomocného materiálu
            a ponúkať veľké množstvo nezabudnuteľných chuťových zážitkov                                                               Služby v oblasti riadenia (analýza tržieb a nákladov, kamerový systém a ďalšie
            a momentov. V týchto časoch stále sa znižujúcej osobnej komuni-                                                            metódy riadenia zamestnancov)
            kácie pozývame ľudí do našich Coffeeshopov a nabádame ich, aby                                                             Školenia zamestnancov na existujúcich kaviarňach
            komunikovali nad týmto populárnym nápojom zvaným káva.
                                                                                                                                       Metodická a praktická pomoc pri spustení prevádzky
            Tvorca  konceptu  sa  zaoberá  priamym  obchodom  s  pestovateľmi
            káv. Toto mu umožňuje spĺňať hlavné požiadavky nevyhnutné na
            zabezpečenie čo najvyššej kvality výrobkov - pochopenie, dôveru
            a vášeň pre kávu.

            Používame len tú najlepšiu 100% kvalitu zŕn vysokohorskej kávy
            Arabica a pravidelne cestujeme do krajín, ktoré pestujú kávu. Toto
            nám tiež pomáha v budovaní, povzbudzovaní a rozvíjaní silných,
            dlhotrvajúcich  partnerstiev  s  našimi  vysoko  angažovanými  pesto-
            vateľmi kávy.
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41