Page 212 - Bedeker_Gurman_2019.indd
P. 212
rýchlosti sa automaticky zapne (možnosť na-
stavenia signalizácie, zásahu do riadenia, alebo
úplne vypnutý). Doslova nás ,,nepustil,, s cesty.
Môžeme povedať že sa jedná o autopilota, pre-
tože systém sa nevypne ani keď neuposlúchnete
varovanie. Ostáva aktívny a drží v pásoch a to
aj v zákrutách. Pri väčšine drahších áut nájde-
me prepínanie medzi stretávacími a diaľkovými
svetlometmi. Nový Ceed to má a to vydarene.
Skúšali sme to na diaľnici a mimo mesta a sys-
tém fungoval priam geniálne. Rýchle reakcie a
vysoký komfort pri jazde. Multimediálny display
je rýchly a dobre navrhnutý. Všetko funguje ako
má a veľmi prehľadné.
Jazdné vlastnosti auta sú veľmi dobré. Jazdili
sme na 16 palcových kolesách v klasickom a
dnes už bežnom rozmere 205/55 R16. Motoricky
naftový s pridaním močoviny, ale pri tom zacho-
vaný usporiadaný a tichý chod motora dôkladne
prepracovaný a navrhnutý agregát. Naša spo-
treba počas testu sa pohybovala a stabilizovala
na 5,1 - 5,3 litra. Je to priemer, ktorý sme reálne
dosiahli jazdou 80% mesta a 20% mimo mesto,
čo je veľmi dobrá hodnota spotreby. Myslíme
že tento motor má čo ponúknuť a stojí za to.
Stojí za to aj podvozok. Perfektne odhlučnené a
dokonalé tlmenie nerovností. ENGINEERED IN JAPAN
MADE IN SLOVAKIA
Hlavné plusy nového Ceedu je priestor, moder-
ný dizajn a možnosť výborného nakonfigurova- www.aensocarcare.com
nia s možnosťou širokej škály doplnkovej výba-
vy a to hlavne bezpečnostné systémy.
Mínusmi tohto auta je mierne vyššia cenovka
začínajúca na 15 590€ Na druhej strane je po-
rovnateľná a za to čo Ceed ponúka je obhájená.
Preto môžeme nás test hodnotiť na výbornú a
novému Ceedu dať 8,5 bodov z 10.
212