Page 136 - Bedeker Gurmán 2022
P. 136

BEDEKER GURMÁN | LIFESTYLE                                                                                                                                                           BEDEKER GURMÁN | ROČNÍK VI / 2022

          Vôňa odhalí





          individualitu a vysloví                                                                                                     FABERLIC KYSLÍKOVÁ KOSMETIKA




          aj nevypovedané









          Najhlbšia úroveň komunikácie sa nachádza           na dávku voňavej nádielky aj v Čechách, Maďar-
          za hranicou slov. Aby sme svetu či okoliu          sku, Poľsku či Rumunsku. Navštíviť však môžu aj
          odovzdali svoj odkaz, nemusíme byť zdat-           novootvorenú predajňu v Šamoríne, v ktorej si „na
          ným rečníkom. Každý človek či situácia             vlastnej koži“ vyskúšajú vône a personál im s výbe-
          majú svoju špecifickú vôňu, ktorá pôsobí           rom parfumu ochotne poradí. Už na budúci rok sa
          na naše nálady, dokonca aktivizuje i niekto-       KOKU predstaví v Slovinsku, Bulharsku a Chorvát-
          ré liečebné procesy. Vône sa používali už          sku, kam do parfumérskeho on-line priestoru
          pred piatimi tisíckami rokov, kedy sa človek       vnesie nový závan.
          snažil príjemnou arómou vznikajúcou pri
          pálení vzácnych driev získať priazeň bohov.        Spojenie vône, času a spomienok
          Takto sa zrodil aj samotný pojem parfum,           Zabudnuté okamihy i príťažlivosť partnerov sa vždy
          odvodený od per fumum, teda dym.                   spájajú s určitou vonnou esenciou či udalosťou.

                                                             A pretože vône evokujú aj nádych luxusu a snú-
          Milión vôní, jedna značka                          bia sa s originalitou svetových značiek, portfólio                              Nechejte sebe i svou domácnost hýčkat
                                                             parfumérskych produktov sa postupne rozšírilo
          Parfum by mal harmonizovať s osobnosťou svojho
                                                             aj o dizajnérske hodinky. Keďže značka KOKU                                                      blahodárným kyslíkem
          nositeľa. A tak vášeň k vôňam a vniknutie do
                                                             chce byť k milovníkom parfumov zdôrazňujúcich
          tajov ich sveta stáli aj pri zrode online parfumé-
                                                             svoju individualitu ešte bližšie, popri preferovaných
          rie KOKU. Písal sa rok 2014, keď pod taktovkou
                                                             vôňach im tak ponúka aj náramkové hodinky ich
          kreatívnych zakladateľov vznikla značka, ktorá
                                                             obľúbených značiek. Zladiť sa do jednotného
          sa stala synonymom jedinečných vôní. Okrem
                                                             dizajnu a vône od Hugo Boss, Michael Kors,
          klasických parfumov ponúka zákazníkom aj to,
                                                             Tommy Hilfiger, Diesel či Calvin Klein na jednom
          čo inde nenájdu: individualitu, životný štýl a svoj
                                                             mieste a k tomu získať aj darček navyše, je bene-
          manifest svetu. Tým, ktorí pred všeobecne obľú-
                                                             fitom, ktorý si milovníci luxusu a estéti istotne
          benými vôňami uprednostnia originálny parfum,
                                                             obľúbia.
          zas ponúka tzv. niche parfumy. Cieľom majstrov
          parfumového remesla nie je zapáčiť sa väčšine. Ide
                                                             Vychutnať si pestrú ponuku a vybrať si
          skôr o unikát šitý na mieru, ktorý svojmu nositeľovi
                                                             parfum či hodinky podľa vlastného gusta už
          dovolí vystúpiť z davu.
                                                             nie je len doménou sviatočných nákupov.
          Dôraz na individualitu                             Radosť si môžete spraviť kedykoľvek. S kó-
                                                             dom KOKULOVER máte 5 % zľavu na celý
          Práve zameranie sa na potreby jednotlivca,         nákup. A ak sa ním pochválite aj na Face-                                        Stačí jeden klik a je tu FABERLIC
          ponuka klasických i netypických vôní, ktoré        booku či Instagramovom profile s použitím
          inde nie sú bežne dostupné, ale aj samotný prí-    #kokulover, môže byť raz mesačne práve
          stup ku komunikácii hodnôt značky KOKU sa          váš nadčasový svet bohatší o voňavé pre-                                                     www.faberlic-shop.sk
          podpísali pod úspech presahujúci hranice Sloven-   kvapenie.
          ska. Zákazníci on-line parfumérie sa tak môžu tešiť

          | 136 |                                                                                                                                                                                                                | 137 |
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141