Page 35 - Bedeker_2020.indd
P. 35
V historickom centre Bratislavy, ktoré je magnetom nielen navštívili. Je to dobre zavedený a obľúbený podnik, ktorý
pre zahraničných návštevníkov, ale aj pre domácich, sa často navštevujú aj mediálne známe tváre zo slovenského
nachádza veľa kvalitných reštaurácií. Každoročne sa zvy- showbizu. Pre zberateľov autogramov máme tip – oplatí
šujúci počet turistov z celého sveta je veľkou výzvou pre sa sem prísť s vlastným perom, lebo aj tu platí známa múd-
majiteľov a prevádzkovateľov gastronomických zariadení rosť : “Šťastie praje pripraveným“. Ponuka reštaurácie je
všetkých kategórií. V snahe priblížiť sa svetovým trendom koncipovaná tak, aby uspokojila aj náročného zákazníka.
a uspokojiť tak aj náročnejšiu klientelu sa ponuka origi- Napr. griluje sa tu na špeciálnom grile zn. Mibrasa, ktorý
nálnych a rafinovaných kombinácií chutí, vôní a lákavého sa často používa v profi kuchyniach a zaručuje, že pokrmy
vzhľadu pokrmov neustále zvyšuje. budú pripravené v najlepšej kvalite. Ponuka originálnych
Dnes už nestačí „len“ dobre sa najesť. Zákazníci čoraz viedenských chlebíčkov s vlastnou receptúrou šéfkuchára
častejšie oceňujú nielen kvalitu jedla, ale aj celkovú atmo- a možnosťou ich prípravy na objednávku a rozvoz v rám-
sféru, príjemné vystupovanie personálu, aranžovanie por- ci Bratislavy. The Taste je jednoznačne reštaurácia, ktorá
cií a v neposlednom rade – dobrú adresu s neopakovateľ- si zaslúži vašu pozornosť, či už dostanete chuť na niečo
ným geniom loci. V silnej konkurencii a v permanentnom dobré, alebo sa budete chcieť „blysnúť“ pred svojimi pri-
súboji o popredné miesta v rebríčkoch úspešnosti preto ateľmi a usporiadate tu Privat Party. Motto reštaurácie :
logicky víťazia len tí najlepší z najlepších. “100 ľudí 100 000 chutí“ je nielen výstižné, ale aj pravdivé
Neprehliadnuteľným príkladom úspešnosti takejto kon- a výborne korešponduje s jej názvom.
cepcie je bratislavská reštaurácia The Taste, ktorú sme
35