Page 107 - Bedeker_2020.indd
P. 107
tizia
Tizia, spol. s r.o. bola založená, aby distribuovala značku spoločnosti Coffeeshop v krajinách V4. V roku 2007 Tizia získala exkluzív-
ny Master-Franšíz kontrakt so spoločnosťou Schärf Coffeeshop Company GmbH na 150 Coffeeshop prevádzok vo svojom teritóriu.
Ku koncu roka 2009 Tizia zaviedla svoj nový produkt: Coffeeshop Company franšízu. V roku 2011 franšízový program prešiel masívnou
expanziou. Coffeeshop Company delegovala väčšinu svojich vlastných prevádzok na nových franšízových partnerov, a novo vybudované
prevádzky patria výlučne exkluzívnym franšízovým partnerom Tizie.
FRANCHSING COFFEESHOP COMPANY
Chcete prevádzkovať úspešnú kaviareň? Coffeeshop Company hľadá partnerov ktorí by chceli pracovať vo veľkom a úspešnom systéme
a zároveň mať vlastné podnikanie ktoré priamo riadia. Vyžadujeme, aby franšízant priamo dohliadal na prácu svoje prevádzky. Hľadáme
ľudí, ktorí úspešne vedia riadiť zamestnancov a ktorí sa zameriavajú na spokojnosť hostí. Franšízant (partner) je nezávislý individuálny
podnikateľ zodpovedný za riadenie svojej kaviarne. Mal by byť charakteristický podnikavosťou, schopnosťou manažovať ľudí, ochotou
obetovať čas a snahu vedeniu kaviarne, ochotu zúčastňovať sa vzdelávacích programov, schopnosťou spĺňať finančné požiadavky spo-
jené s investíciou.
Zrod myšlienky konceptu Coffeeshop Company možno datovať
do roku 1999, keď sa prvý Coffeeshop otvoril pre svojich hostí jed-
ného septembrového dňa vo Viedni. Charakteristický veľmi zvlášt- naše služby
nou a jedinečnou atmosférou je Coffeeshop Company novou
a jedinečnou interpretáciou a svetovým dedičstvom tradičnej vie- Tizia, spol. s r.o. svojim budúcim franšízovým partnerom poskytuje tieto služby:
denskej kaviarenskej kultúry, ktorá bola v roku 2011 zaradená na Pomoc pri výbere novej lokality, posúdenie existujúcej lokality
zoznam UNESCO ako nehmotné kultúrne dedičstvo. Analýza investičného cieľa (plán) P&L Statement
Architektúru interiéru a plánovanie dizajnu skúseným tímom architektov
So skupinou Coffeeshop Company si spoločnosť Schärf kla-
die za cieľ prinášať tradičnú kaviarenskú kultúru a moderný trend Plán dizajnu a realizácie kaviarne (návrh rozpočtu a timing projektu)
pitia kávy. Vďaka našej unikátnej kombinácii kvality, udržateľnosti, Projekt manažment a kontrola výstavby (konzultácie s miestnymi úradmi a autoritami)
ľudskosti a dialógu chceme apelovať na zmysly našich zákazníkov Kompletná podpora logistiky a dodávka všetkých surovín a pomocného materiálu
a ponúkať veľké množstvo nezabudnuteľných chuťových zážitkov Služby v oblasti riadenia (analýza tržieb a nákladov, kamerový systém a ďalšie
a momentov. V týchto časoch stále sa znižujúcej osobnej komuni- metódy riadenia zamestnancov)
kácie pozývame ľudí do našich Coffeeshopov a nabádame ich, aby Školenia zamestnancov na existujúcich kaviarňach
komunikovali nad týmto populárnym nápojom zvaným káva.
Metodická a praktická pomoc pri spustení prevádzky
Tvorca konceptu sa zaoberá priamym obchodom s pestovateľmi
káv. Toto mu umožňuje spĺňať hlavné požiadavky nevyhnutné na
zabezpečenie čo najvyššej kvality výrobkov - pochopenie, dôveru
a vášeň pre kávu.
Používame len tú najlepšiu 100% kvalitu zŕn vysokohorskej kávy
Arabica a pravidelne cestujeme do krajín, ktoré pestujú kávu. Toto
nám tiež pomáha v budovaní, povzbudzovaní a rozvíjaní silných,
dlhotrvajúcich partnerstiev s našimi vysoko angažovanými pesto-
vateľmi kávy.